Bangkok och nyår

Tänkte bara berätta om hur vi spenderade våra dagar i Bangkok denna gång.
När vi kom fram till Bangkok började vi med att sova ut i några timmar, när vi väl hade vaknat till liv gled vi runt lite, åt lte och shoppade lite. På kvällen tog jag (Mathy) en massage, riktigt härligt vill jag lova. Under tiden drack Jacky öl och surfade lite (på internet, hihi).

Andra dagen i Bangkok spenderade vi på ett av världens bästa sätt, enligt mig, vi gick på zoo :D hihi
Det var kul, jag fick se massa vilda djur (haha).. Vi fick även se en sälshow (världens kanske gulligaste sälar som klappade "händerna" så fort någon av de gjorde något kul). Jag fick också prova äta kanderade popcorn. Jag kan konstatera att salta popcorn är GODARE!

Här under kommer lite djurbilder (och en människobild), de är mest tillägnade Amber (storasystern) bara för att jag vet att hon tycker om djur.. :)



Efter zootrippen "unnade" vi oss varsin fotmassage. hehe



Vi drack också varsin mongoshake, haha. Efter mongoshaken blev det två buckets också (Oh no they didn't).



Sista dagen på året blev nog en av världens segaste dagar (kan bero på bucketsarna vi drack kvällen innan), men det kan ju vara skönt ibland..

Nyårsafton spenderade vi på Khao San Road, smockat med folk. Alla var glada och tjoade hela tiden och det var miniraketer mitt bland allt folk, smällare, ballonger, serpentiner och någonting annat klibbigt som folk sköt ut ur burkar.. En rolig kväll helt enkelt!







Efter tolvslaget undrade jag varför man ska bryta en bra trend. Jag kom på att man inte borde göra det, så vi gick och tog varsin fotmassage till. Slutet gott, allting gott!
Vi har haft ett bra år, hoppas att ni också har haft det..

Nu befinner vi oss uppe i Chiang Mai, vi har det toppenbra och njuter till fullo. Det kommer ett inlägg snart som bara den så att ni får höra om allt kul.


Kram kram

// Viktoria & Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0