Framme i Hanoi

Nu är vi äntligen framme i Hanoi. Eftersom både jag och Mathilda (som ligger och sover nu) inte sovit mycket mer än 4-5 timmar totalt sedan tisdag morgon tänkte vi ta oss en rejäl tupplur. Jag har inte sett mer av Hanoi än bussresan in till staden samt den korta promenaden på ca 5 minuter till hotellet, men jag kan lugnt konstatera att det här är det galnaste stället jag någonsin varit på. Ska bli sjukt spännande att utforska mer under de kommande dagarna. Nu är det dags för en efterlängtad sovstund.

Xin Chao!

Kommentarer
Postat av: doshe

vad bra att ni är framme sov gött och ring mig på skype när du kan! :) ps: mamma hälsar

2011-11-03 @ 10:16:51
Postat av: Guy Shanks

Sov gott! (i Vietnam!!).Galnaste stället Du har någonsin varit på? Mer galan än Lövåsvägen 14? Ha det fantastiskt.Granny hälsar. Jag tänkar på Er. Kram Pappa.

2011-11-03 @ 10:50:17
Postat av: Mamma Annika

Låter härligt att utforska den staden, ni kommer ha det fantastiskt:)) hoppas ni fick en skön sovstund nu:))) älskar er

2011-11-03 @ 17:39:52
Postat av: felicia

För tusan, tredje ggn idag som jag är inne på er jädra bloggar, o fortf ingen uppdatering! Bättring tack! :D

2011-11-04 @ 13:21:21
Postat av: mathy

vafan, vi måste ju njuta av att vara här. vi kan ju inte blogga hela tiden. men bara för att du tjatar kanske det kommer ett inlägg senare ikväll.. vi har precis sovit massa igen :P vi är nog lite jetlaggade utan att fatta det. nu ska vi ut och se om vi kan hitta någon kvällsmat. tjohej!!

2011-11-04 @ 13:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0