I'm coming home

Nu har det blivit dags for mig att aka hem. Jag har hemlangtan och kanner mig klar med resandet, men mest av allt ogillar jag Indien! Imorgon eftermiddag satter jag mig pa flyget hem, det blir en lang vantan och manga flyg men pa tisdag vid lunch ar jag "antligen" hemma i -18 (!!!!!) igen..


Jacob kommer att stanna kvar sjalv i ett par veckor, han vill passa pa att se landet nar han anda ar har..


Over and out
/ Mama-M


PS jag ska saga till honom att han inte far gora bloggen for trakig, inga historielektioner.

Kommentarer
Postat av: Susan

Nämen näääää... fast jag tror dig, jag tror också Indien är ett land för Indier :) Verkar inte alls spännande elelr fint. Mest smutsigt o alldeles alldeles för mycket människor som trängs!



Men välkommen hem till kalla Sweden igen! Hoppas den här flygresan inte luktar prutt

2012-02-05 @ 10:08:37
Postat av: Guy

Du kommer säkert hem för att Du har saknat mig- fastan det skulle innebär att Jacob inte ha saknat mig......

2012-02-06 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0